close

 

troye-sivan-my-my-my-2018  

 

 

Shine on, diamond
閃耀吧 鑽石
Don't make me wait another day
不要讓我在等待了
'Cause passion is passion
因為感情就是感情
You know it just as well as me
你知道的,就跟我一樣


Now, let's stop running from love
現在,讓我們暫停逃離愛情
Running from love
逃離愛情
Let's stop, my baby
停止吧,我的寶貝
Let's stop running from us
停止從彼此之間逃開
Running from us
彼此之間逃開
Let's stop, my baby
停止吧,我的寶貝


Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
I die every night with you
我陶醉於跟你共處每個夜晚
Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
Living for your every move
意亂情迷於你每個動作

 

Spark up, buzz cut
抽著煙,理了個小平頭
I got my tongue between your teeth
我的舌在你齒頰間嬉戲
Go slow, no, no, go fast
慢點,不,不對,再快一點
You like it just as much as me
你跟我一樣都喜歡這感覺


Now, let's stop running from love
現在,讓我們暫停逃離愛情
Running from love
逃離愛情
Let's stop, my baby
停止吧,我的寶貝
Let's stop running from us
停止從彼此之間逃開
Running from us
彼此之間逃開
Let's stop, my baby
停止吧,我的寶貝

 

Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
I die every night with you
我陶醉於跟你共處每個夜晚
Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
Living for your every move
意亂情迷於你每個動作

 

Should be the last night ever
應該是最後一夜了
Should be the last night we're apart
我們分開的最後一夜了吧
Got my name on this treasure
把我的名字好好寫在這珍貴回憶
On this treasure
珍貴回憶


Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
I die every night with you
我陶醉於跟你共處每個夜晚
Oh my, my, my!
噢 我的,我的,我的!
Living for your every move
意亂情迷於你每個動作

 

----


 這是troye昨天出的新歌,必須說這首不管是mv還是歌曲本身都有極大的魅力啊! 而且troye好媚(?),非常性感,感覺是給他男友的告白曲,很直白很火熱。

 

然後歌詞我好喜歡喔喔喔喔喔(激動ing

 

還有我剛開始follow troye的時候就聽說他是洗版狂魔,一開始不信,現在被my my my洗版後就信了,好吧,我也是很樂意被洗啦,就當另類的放閃吧。

 

戀愛中的男人最好看,希望troye跟他男友能繼續發糖,也好好發多點文(哭

 

 Jacob Bixenman and Troye Sivan gay relationship  

 

超配的啊。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Troye musical 歌手 音樂
    全站熱搜

    U-XIN 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()